
Klachten procedure STAP-Trajecten
Openheid en blijven praten is meestal de sleutel tot een oplossing.
Indien u niet tevreden bent over STAP-Trajecten of er is iets misgegaan willen we graag met u in gesprek in de hoop het op te kunnen lossen. In eerste instantie bespreekt u het met uw begeleider. Indien dit moeilijk is kunt u altijd direct contact opnemen met de directeur Dhr. K. Pusmaz tel. 06 2078 8630. Een gesprek kan vaak al veel oplossen.
Het kan echter gebeuren dat het niet lukt om tot een oplossing te komen. Dan kunt u met hem de situatie bespreken en de weg bepalen welke u wilt inslaan in het afhandelen van uw klacht.
De Dhr. K. Pusmaz informeert, adviseert en luistert en kan, als u dat wilt, bemiddelen om uw klacht op te lossen. Uitleg en informatie geven over de klachtenprocedure, de klacht registreren en of helpen bij het formuleren van de klacht. Uw klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld. U kunt altijd bij hem terecht om over de situatie te praten. Ook kunt u een signaal van ontevredenheid afgeven.
Indien nodig, om tot een oplossing te komen in de ontstane situatie bemiddelt Dhr. K. Pusmaz om een gesprek tot stand te brengen met diverse in/of externe partijen. Ook kunnen er andere mogelijkheden besproken worden als dit nodig is. Er zal altijd hoor en wederhoor worden toegepast en niet worden geoordeeld bij de inventarisatie van de klacht. Uw informatie wordt altijd vertrouwelijk behandeld en alleen met uw uitdrukkelijke toestemming gedeeld met de betrokkenen.
Om te voldoen aan de wet en regelgeving heeft STAP-Trajecten een klachtenreglement opgesteld. Hierin staat beschreven hoe u een klacht kunt indienen en hoe dit wordt opgepakt.
Het klachtenreglement is hier te downloaden (pdf).
Een klacht of uiting van ongenoegen kan telefonisch 06 20788630 of per mail worden ingediend aan: staptrajecten@gmail.com
Ook kan ten allen tijden contact worden opgenomen met de onafhankelijke klachtenfunctionaris van www.erisietsmisgegaan.nl om uw klacht in te dienen.
Indien u een klacht wilt indienen schrijft u een brief, deze moet tenminste bevatten:
- > Naam en adres van diegene die het geschil aanhangig maakt.
- > De omschrijving van de klacht.
- > De datum waarop de klacht betrekking heeft.
Om uw klacht goed te kunnen beoordelen verzamelt de klachtenbemiddelaar, Dhr. K. Pusmaz, alle informatie die daarvoor nodig is. Mogelijk wordt u gevraagd om (schriftelijk) een toelichting te maken op uw klacht.